Évadnyitó Tiszafüreden

április 16th, 2011

ITiszafüredtt a tavasz! Évadnyitó kempingezés Tiszafüreden, Húsvétkor.

Végre ismét együtt, szabad levegőn. Sütöttünk, főztünk, 26 km-t kerékpároztunk a Tisza partján és természetesen áztattuk magunkat a gyógyvízben. A hétvége ételkülönlegessége a lilahagymás zsíroskenyér volt, helyben sütött zsírból, Gábor előadásában.

Szilveszter Jászszentlászlón

január 16th, 2011

2010. SzilveszterElső együtt töltött szilveszterünk, Orsi és Attila szervezésében. Vendéglátóink falusi chipsszel fogadtak minket, majd nagy feltűnést keltve kivonultunk a horgásztanyára.  Megnéztük Attila szar-vasait, a foglyokat és a fürjeket, körbesétáltuk a horgásztavat. Megettünk vagy 150 fürjtojást valamint barackot, mandulát, hólabdát, kókuszgolyót és még ki tudja mit számolatlanul.

Az óévet karaokéval búcsúztattuk, az újévet tűzijátékkal köszöntöttük.

2010.12.03-05. Óhuta

december 10th, 2010

Laci jóvoltából december 3-5 között ismét Óhután lehettünk. A szombati nap nagy része kirándulással telt, elsétáltunk Középhuta végéig és vissza. Mivel Mikulás-nap pont erre a hétvégére esett, különbejáratú Mikulásunk kora este meglátogatta a gyermekeinket. Természetesen a Krampuszokat sem hagyta otthon :-) Hazafelé megálltunk Tolcsván, némi hegyaljai nedű beszerzése okán.

2010.10.16. Mátra

október 19th, 2010

Szombaton felautóztunk az Oxygen Adrenalin Parkba, ahol kipróbáltuk az adrenalinszint emelő játékokat. Sétáltunk függőhídon, zuhantunk óriás hintán, csúsztunk Canopy-n és természetesen boboztunk is. Ez a találkozás sem telhetett zabálás nélkül, most a mátraházai parkoló Csülök-büféjét látogattuk meg, alaposan megcsappantva a hétvégi csülök-készletüket :-)

2010.09.24-26. Tiszafüred

szeptember 28th, 2010

A hétvégén megtartottuk az idén valószínűleg utolsó kempingezős találkozónkat a jól bevált tiszafüredi Termál Kempingben. A szokásos reggeli menün kívül sütöttünk tárcsán lángost is és természetesen volt több órás fürdőzés a termálfürdőben, valamint megünnepeltük a jelenlevő szülinapost. A tervezett autóbuherálások egy része elmaradt az időjárás miatt, de később pótoljuk :-)

Szeged – Halászlé fesztivál

szeptember 6th, 2010

Szeptember 4-5.-én Szegeden voltunk a sportrepülőtéren Aunair barátunk jóvoltából. Köszönjük!

Volt aki pénteken érkezett, de a legtöbben szombaton jöttek. Volt sátrazás, bográcsozás, természetesen tárcsás tojás és halászlézés a Tisza parton és felköszöntöttük a szeptemberben születetteket. Volt siklóernyőzés is, de sajnos idén csak egy ember repülhetett.

Gyáli kerti parti

augusztus 1st, 2010

Egy kicsit megint összejött a társaság. Sanyáéknál volt egy kis kertrendezés, így ellátogatott hozzájuk a csapat. Mindenki ott segített, ahol tudott. Valaki fúrt, valaki ásott, volt aki talicskázott és a végén még villanyszerelés is volt. A lányok fodrászkodtak és persze sütöttek-főztek, na meg fakanállal gyereket neveltek.

Erről a kerti buliról és az előző összejöveteleinkről fényképeket a KÉPTÁR-ban láthattok.

2010.07.24. Kirándulás a Skanzenben

július 30th, 2010

gyülekezünkJúlius 24-én kis csapatunk a Szentendrei Skanzenbe látogatott. Egész napos séta, helyben sütött péksütemények elfogyasztása után kijátszottuk magunkat a játszótéren. A felnőttek is gyerekekké váltak a kisvasúton. Majd a parkolóban hűtőtáskákból eszkábált svédasztalon uzsonnáztunk. Este bográcsban gulyást főztünk, palacsintáztunk és … nagyon jól éreztünk magunkat megint EGYÜTT.

2010.06.05. Délegyháza

június 16th, 2010

Részt vettünk a T4 klub délegyházi rendezvényén. Szíves fogadtatásban volt részünk, és jó volt újra látni az ismerős arcokat. Indultunk a versenyeken, elhoztuk az egyik különdíjat. :-)

PÜNKÖSDI hétvége

május 16th, 2010

Május 22-23-24. Szilvásvárad, Hegyi Kemping

Ez a hétvége is remekül telt, bográcsolás és tárcsánsütés jegyében. Levezetésképpen szalajkavölgyi és szilvásváradi kerékpározást valamint a lipicai ménes és múzeum megtekintését iktattuk be.

2010. május 1-2. Balmazújvárosi VW találkozó

április 29th, 2010

Május első hétvégéjén Balmazújvárosba megyünk.
Lesz Volkswagen felvonulás, strandolás, bográcsolás, fagyizás és pihenés. Vasárnap  egy tanyasi majálison veszünk részt, ahol sütés, főzés, lovas- és íjász bemutató és különböző kulturális programok lesznek.

Mindenkit várunk!

Húsvéti kirándulás Tiszafüredre!

március 28th, 2010

Április 3.-án Tiszafüredre megyünk kirándulni! Bízunk benne hogy az időjárás kedvezni fog a közös bográcsoláshoz és a Tisza-tó vadregényes tájain való csónakázáshoz! Mindenkit szeretettel várunk!

Helló

február 23rd, 2010

Üdv mindenkinek itt is!

2010.01.22-24. Óhuta

január 25th, 2010

Azért, mert tél van, nem ülünk otthon. Első idei kirándulásunk a Zemplénbe vezetett, a festői szépségű Huták közé. Két evés között túráztunk egyet a Sólyom-bércre, megnéztük a regéci várat a völgy túloldaláról, vasárnap hazaindulás előtt Sárospatakra mentünk várnézőbe.

Így utólag nevezhetjük alakuló találkozónak is.  :-)